den ocensurerade sanningen

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

jag vet att det är svårt att vara själv

Av L - 29 oktober 2010 17:08

Inatt när jag skulle gå hem från jobbet och stod i personalrummet och tog på mig jackan så sa den andra personen som också var där:

-Ska inte du ta och skaffa pojkvän snart?

Och jag svarade att:

-Jag ska nog göra mig av med den snart.

Och jag vet att vi inte är tillsammans men vi är något och jag tror att det börjar bli dags att avsluta det snart. Jag har tänkt på det ett tag nu och visst är det tråkigt men det är antagligen det som behövs göras för att inte sitta fast.


Magnus Weideskog sjunger:

"och jag vet att det är svårt att vara själv

men han ger dig inget du vill  ha så lämna honom nu"

och kanske borde jag göra som han sjunger.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 7 november 2010 23:44

Om någon skriver dessa saker till en, hur ska man tolka det:   - Hej fina - Snälla, vackra - Puss och kram   Och om personen alltid, alltid skriver ett tack-för-idag-sms efter att man har setts. Jag vill verkligen inte! Sluta! Låt mig var...

Av L - 2 november 2010 12:46


The Perishers har gjort en låt som heter "Steady Red Light" och den stämmer precis in på situationen mellan mig och P. Det enda som skiljer den från verkligheten är att det inte är nåt rött ljus på telefonsvararen när han inte har ringt eller smsat. ...

Av L - 29 oktober 2010 01:57

"Det är fan respekt" sa han och såg ut att mena det och jag blev uppriktigt förvånad för alltid får jag höra att jag gjort ett stört val och speciellt på ett sånt här ställe trodde jag aldrig att de orden skulle yttras i det sammanhanget och pl...

Av L - 28 oktober 2010 17:22

Jag ska jobba i natt. Trots att det inte är helg. Det är tydligen nån studentförening som ska ha fest. Jag hatar studentföreningar som ska ha fest. Det blir alltid så mycket att göra. Plus, kan studentföreningar festa sansat? Nej. Eftersom jag s...

Av L - 27 oktober 2010 12:48

6 år med dig och aldrig har du svikit från min sida Alltid har du varit där och gett mig nya mål och drömmar när jag trott att allting varit på väg att ta slut När jag förlorat alla mina vänner och legat gråtandes i mörkret så har du tänt lju...

Presentation

sanningen utan salt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards